Trouwen

 

 

Trouwlocatie 

Geef elkaar het ja-woord te midden van monumentale kunstwerken. De Nollen is sinds 2023 een officiele trouwlocatie en in de lente en zomer bij uitstek een idillysische plek om te trouwen. De combinatie van kunst, rijke geschiedenis en de natuurlijke omgeving maakt De Nollen tot een unieke en geliefde trouwlocatie. Omgeven door groen met uitzicht op het water kunnen we een ceremonie van klein tot groot verzorgen…mooier kan niet toch?

Lees hieronder al onze mogelijkheden en hopelijk kunnen we jullie verrassen en inspireren om op het prachtige landschap te trouwen.

Het hele team van De Nollen helpt met alle liefde mee om van jullie huwelijk een onvergetelijke dag te maken. We horen graag wat jullie plannen zijn.

Ceremonieplekken

Mogelijke Scenario’s

Ceremonieplek ‘De Tent’

Beschikbaar voor 80 personen

Ontvangst

Jullie komen met jullie gasten aan op Project de Nollen en parkeren de auto op de aangewezen parkeerplaats station Den Helder- Zuid. Vanaf daar worden jullie door ontvangstborden de juiste route gewezen en lopen jullie een mooie wandeling richting de ceremonieplek, De Tent. 

Ceremonie

Jullie gasten vervolgen het pad en komen aan bij de De Tent, een enorme glazen kas, gelegen aan een idyllisch ven, verscholen tussen bomen. Voor de trouwopstelling verzorgen we binnen een sfeervolle opstelling met een prieel, klapstoeltjes, lessenaar voor de ambtenaar, tafeltje om te tekenen en natuurlijk een mooi trouwbankje voor jullie! Deze groene omgeving heeft qua decoratie natuurlijk niet veel nodig. Op de ceremonieplek zetten we een klein buffetje neer met sappen en water, te pakken voor iedereen die dat wil.

Toast, taart en borrel

Na de ceremonie en de eerste felicitaties lopen jullie met de gasten richting het terras van de Tent. Daar ontkurken we de bubbels die al gekoeld klaar staan in een bokaal gevuld met ijs en helpen we jullie met het aansnijden van de taart. Aansluitend verzorgen wij de borrel op het terras.

Diner

Onze koks zijn ondertussen de voorbereidingen aan het treffen voor het diner. Pure ingrediënten en producten van het seizoen liggen klaar om te bereiden. Het diner kunnen we naar wens op het tweede terras aan de linker zijkant van De Tent aan een lange tafel verzorgen. Maar dat kan ook een informele opstelling zijn met statafels en tafels met bankjes, helemaal in walkingdinner stijl. Mocht het nodig zijn dan kunnen we het terras overkappen. Is het te koud of te nat dan kunnen wij het diner in De Tent verzorgen.

Ceremonieplek ‘De Krul’

Beschikbaar voor 120 personen

Ontvangst

Jullie komen met jullie gasten aan op Project de Nollen en parkeren de auto op de aangewezen parkeerplaats station Den Helder- Zuid. Vanaf daar worden jullie door ontvangstborden de juiste route gewezen en lopen jullie een mooie wandeling richting de ceremonieplek, De Krul.

Ceremonie

Jullie gasten lopen direct het landgoed op richting het kunstwerk De Krul. Deze plek biedt prachtig uitzicht over het water en met zijn weidse ligging heel geschikt voor grote groepen mensen. Voor de trouwopstelling verzorgen we buiten een sfeervolle opstelling met een prieel, Perzische rode loper, klapstoeltjes, lessenaar voor de ambtenaar, tekentafeltje om tekenen en natuurlijk een mooi trouwbankje voor jullie! Deze groene omgeving heeft qua decoratie natuurlijk niet veel nodig. Op de ceremonieplek zetten we een klein buffetje neer met sappen en water, te pakken voor iedereen die dat wil.

Toast, taart en borrel

Na de ceremonie en de eerste felicitaties lopen jullie naar de strechtent. Daar ontkurken we de bubbels die al gekoeld klaar staan in een bokaal gevuld met ijs en helpen we jullie met het aansnijden van de taart. Aansluitend verzorgen wij de borrel onder de tent.

Diner

Onze koks zijn ondertussen de voorbereidingen aan het treffen voor het diner. Pure ingrediënten en producten van het seizoen liggen klaar om te bereiden. Het diner kunnen we naar wens op het tweede terras aan de linker zijkant van De Tent aan een lange tafel verzorgen. Maar dat kan ook een informele opstelling zijn met statafels en tafels met bankjes, helemaal in walkingdinner stijl. Mocht het nodig zijn dan kunnen we het terras overkappen. Is het te koud of te nat dan kunnen wij het diner in De Tent verzorgen.

Prijzen en mogelijkheden

Voor al uw verdere vragen en de actuele prijslijst voor locatiehuur kunt u onze brochure aan het begin van de pagina downloaden. Wanneer u graag een datum in optie wil laten zetten stuur dan een mail naar info@projectdenollen.nl. Wij maken graag een afspraak om de locatie met u te bezichtigen.

 

De Nollen werkt samen met onderstaande leveranciers. Deze leveranciers kennen De Nollen goed en hun visie past in stijl van het gebied. Zoveel mensen zoveel wensen en willen jullie een andere leverancier kiezen dan is dat geen enkel probleem.

Trouwambtenaar: https://www.jullie-trouwambtenaar.nl/

Styling ceremonie, diner: https://www.santebruiloften.nl/

Bloemist: http://bloesemdenhelder.nl/

Fotograaf: https://www.jenniferadriene.com/trouwen